Fredag 3/2-12

Hejsan!

Ska bara skriva lite snabbt så ni får något att läsa ;)

Idag är det fredag. Började med frukost hos Rebecca, och några av hennes kompisar. Efter det åkte jag hem, bytte om och drog sedan till gymmet! Var där ett tag.  Åkte hem duscha, åt lunch. Skulle hämta barnen på skolan, stannar vid brevlådan som vanligt. Där ligger det ett STORT paket till mig! :D Det var från Gudmor Lena! :)  åh jag blir alltid så glad när jag får post! :) Det låg även ett kuvert där från farmor och farfar, men allt detta får vänta tills på söndag! ...... Jobbigt! Men mamma och pappas kuvert, paketet och farmor och farfars kuvert ligger i säkert förvar hos Matilda! Så jag inte kan "råka" öppna det!

Nu måste jag åka!

Ska sova hos Rebecca ikväll och in till Boston imorron  så får se när jag hinner skriva!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh!! Vad spännande!! Jag tror inte mitt paket hinner komma i tid...... :( :( :( men det kommer förhoppningsvis! ;) <3

2012-02-04 @ 20:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0