Födelsedag!

Hejsan!

Idag vaknade jag upp till skönsång! Rebecca och Matilda som sovit över här väckte mig på traditonellt vis med "ja må du leva"-sången! :) Mycket uppskattat! :)

Då fick jag även lite paket! Dels från Sverige men även från dom två! Det var en väldig överraskning kan jag säga!
Från Sverige fick jag från mamma och pappa, Jonas, Lena och farmor och farfar! :) tack tack tack! :D 

I mammas och pappas kuvert var det en resa till niagarafallen! 

I Lenas paket var det, två dvder, två böcker, te i stora lass, godis och bakplåtspapper! :D 

I farmor och farfars kuvert var det ett stort bidrag till min väg för att bli miljardär!  

Från Matilda och Rebecca fick jag ett superfint halsband, och en "souvernier"-påse! :D

TACK NI!! :D <3<3

Sen när vi suttit här ett tag kom Quin och bankade på dörren, det var brottom!! Jag skulle på skattjakt! Dom har nämligen skattjakt på sina paket, typ som vi kan leta efter våra påskägg! Jag fick en ledtråd, och sen när jag hittat dit fanns det ett paket och en ny ledtråd! Allt som allt var det 6 (!) paket! :D
Av dom fick jag:
1 par lululemon yogapants
1 tröja från samma märke (ett fint märke där man köper sina yogakläder här)
2 garnnystan (jag har ju börjat sticka med Quin)
1 presentkort på massage
1present kort på Starbucks ($25)
Från Quin fick jag en teckning hon ritat
Från Justin fick jag en patriots tröja, som jag sak ha på mig ikväll!! :D

Igår shoppade jag ju! Jag berättade om mitt impulsköp på Marc Jacobs. Det är ett par gummistövlar! :D SÅ NÖJD! :D

Här kommer lite bilder!





























Det var presenter och mina nya stövlar! :D

Puss på er! 

<3<3<3 


Kommentarer
Postat av: Malin

TUSEN GÅNGER MER GRATTIS!!! :D :D <3<3<3<3

2012-02-05 @ 18:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0