En snålhelg!

Japp denna helgen är en snål helg!

Det firade jag med att shoppa..... Jag har gjort en framtida investering! :) Sjukt nöjd!



Japp, fattar ni hur cool jag kommer se ut när jag står på skolan och väntar på att barnen ska sluta? :)

Om ni undrar så köpte jag denna för presentkortet jag fick i födelsedags present av Brad så egentligen är det en present ;)

Annars har jag inte spenderat ett enda cent denna helg! Igår åt jag en god middag hos Rebecca, sedan hann vi nog med tre filmer innan vi slocknade så där vid 2 tiden.

Vaknade till att hennes ena värdbarn skulle öva på sin oboe-läxa.... Klockan 08:45..... Sen hade hennes värdpappa ett samtal klockn 9 som han tyckte vara bra att ta utanför hennes rum.... Hennes värdpappa är inte den tysta typen....

Ja sen drog vi till shoppersworld, köpte starbucks muggen. Träffade Matilda. Åkte till matbutiken. Åkte hem. Här har jag städat mitt rum, vet inte vad det är men började rensa ut alla hyllor. Det var nästan så att jag tog fram resväskan och började packa ner i den. Men jag ska ju ingenstans? Eller?? Hahah

Nu vet jag inte vad som händer, men jag börar jobba om 1,5 timmar. Det är lördag, vad tror ni det blir för middag? Ja juste, TACOS!! :D

Hoppas ni har en bra dag/helg.

Pappa, nu förstår jag INGENTING??? Jag har väl ALDRIG sagt emot er? 

Lena, ja men perfekt! :)


Kommentarer
Postat av: angiiiie

coooolaste ;) <3

2012-02-12 @ 17:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0