Att vara eller inte vara? Att stanna eller inte stanna??

Idag har varit den sån där dag då jag vill stanna här tills Quin flyttar till collage! Asså hur kan det vara såååå svårt att bestämma sig? :(

Barnen är så snälla och lätta att ha och göra med. Det var så trevlig stämmning med Joanna och Brad idag vid middagsbordet. Allt bara känns så rätt!! Jag var nära att säga "jag stannar" flera gånger under kvällen!

Jag till och med ställde in en träff med Matilda för att jag ville mysa med familjen!? :o



FAN...........

I övrigt då?

Dumma/duktiga Matilda drog upp mig ur sängen vid 11 för att åka till gymmet. Väl där gick det väl inte så jätte bra, men lite är väl bättre än inget?

Jag hann hem efter det, duscha (det var ett tag sen....) äta lite lunch. Sen satte jobbet igång! Quin hade idag sin första stickningslektion.... Ja hon har börjat sticka... haha sa jag att hon är 7 år?

Sen var det gitarrlektioner, hämta upp Justin, åka till yogan som Quin går på. Åka hem hinna spela en ommgång beyblade med Justin, åka och hämta Quin, komma hem och göra läxor med henne.

Ja en bra dag har det ju som sagt varit!

mamma, ja okej då, då är det blomkål vi äter här! Och nej jag kan inte komma ihåg att jag blev tvingad att sitta till läggdags. Men det var ju inte så att jag fick en tallrik flingor istället för det som serverades.... Eller? För det kan jag inte heller komma ihåg? 

Matilda, jag mår mycket bra! Ingen större blodbrist än vanligt ;)  


Hoppas ni haft en bra dag! :)
<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

asså hur mycket gör dom där ungarna egentligen!? känns som dom bara åker på massa träningar.. lite synd om dom faktiskt, får dom någonsin vara hemma och leka med sina leksaker? :P <3

2012-02-02 @ 06:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0