Torsdag

Igår kunde jag inte fatta att det redan var onsdag, idag är jag inställd på att det är fredag, tror det mest hela tiden!
 
Idag har jag iaf hunnit med en "hejdå"-lunch med mina tjejer. ALLA mina tre kompisar var där! Hahah jag vet lite fånigt med tre, men om jag säger att alla mina andra kompisar åkt hem, tror ni på mig då? Här är det kvalité inte kvantitet som gäller ;)
 
Idag kom jag ner i köket, och där låg det en lapp där det stod
Josefine, don't take your car today, I have some urgent errands to run, if you need to go somewhere take dads car!
Jaha ja men visst så idag har jag glidit runt i BMW:n igen. Inget mig emot! ;) Materiell lycka på hög nivå, fin bil, fin telefon, fina skor och fina byxor. Saknar dock en fin väska, men får väl nöja mig med allt det andra! Visst det kanske inte ser så bra ut när jag hoppar fram vid varje start och varvar som in i vassen vid alla startar i uppförsbackarna. haha men det går bra, Matilda fick sig ett gott skratt! ;)
 
Nu ska jag stänga ner! God natt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0