Redo...? Inte redo...?

Jag springer just nu på ett löpband. Ni vet känslan då man springer och springer men aldrig kommer fram.
 
Jag vill vara tillbaka i Sverige nu. Eller det vill jag ju egentligen inte, men jag orkar inte vara kvar i detta läge. När det känns som att alla (tom jag) har gått vidare. Liksom nästa schema som kommer upp är det bara två dagar med mig, sen är det bara nya tjejen. Det känns också som att det kommer gå över så fort för dom. Dom kommer vara igång med vardagen igen så fort när jag måste börja om på nytt. Fast jag vet det är ju inte nytt, men ändå.
 
Är det någon som skulle kunna kolla upp numret till närmsta mentalsjukhus? Det känns som att jag behöver åka dit direkt efter att jag landar! -.- Om det är någon som vill boka en plats åt mig blir den 19:e klockan typ 14:00 bra!
 
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0