Packa??

Okej idag är det söndag. På tisdag är det två veckor kvar tills jag är klar här...
På fredag åker jag och Matilda till new york, jag skulle helst vilja vara ute ur detta rum då sa att jag kan städa nästa vecka.

Idag packade jag en väska...
Okej tänkte att bilden skulle hamna här, men så roligt ska vi inte ha det. I alla fall jag har en väska 23kg packade. Matilda säger att det kommer bli tufft att få ner resten i min andra väska och handbagaget.... Tänk om jag inte åkt med Icelandair? Då hade jag bara fått ha med mig en väska! :/

Idag har jag rensat ut en och en halv stora svarta sopsäckar, och det märks inte ens?? :o jag fattar inte!
I fredags växlade jag in mina mynt, 35 dollar blev det.
Nä asså det här går inte! Panik!

Går och lägger mig istället! God natt!

Hoppas ni hade en bra första advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0