Onsdag 5/12-12

Hallå!
 
Jag är nu klar med mitt projekt. Eller i alla fall första draftet. Imorron är sista dagen vi kommer vara tillsammans allihopa innan nya tjejen kommer, så imorgon ska jag ge dom min bok. Om jag får säga det själv så är jag rikitgt nöjd! Klart vissa sidor blev bättre än andra, men för att vara mig är det rikitgt bra! :D Jag behöver bara göra några saker innan imorron kväll och sen några saker innan jag åker. Lite finish up eller vad man säger.
 
Jag som hade tänkte flytta upp till vinden innan fredag får nog tänka om... Om inte matilda har lust att komma över imorron kväll och hjälpa till? ;) Mitt rum ser ut som ett bombnedslag.... Herre säger jag bara!
 
Här är i alla fall min bok, jag ber om ursäkt om det inte syns så bra, men klockan är alldeles för mycket för att jag ens ska orka bry mig.
 
 
Japp det var det de! Men som sagt jag ger den här till dom imorron och så får jag säga det att ni får den en gång till sen när den är heelt klar. Jag väntar nämligen på lite material på posten! ;)
 

Nu ska jag sova! God natt

Kommentarer
Postat av: Lena N

Vilket fint album du har gjort Josefine! Jätteroligt att få se bilderna... på bilderna... alltså... :-)
/ Kram, Lena

2012-12-06 @ 22:19:05
Postat av: angelika

pyssligt! fint :)

2012-12-08 @ 17:05:25
Postat av: Katta

Wow vad fint du har gjort till din "usa" familj. Tänk vad glada de måste ha blivit. Njut av sista tiden innan din hemfärd till Sverige igen. Kramar fr Katta

2012-12-10 @ 11:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0