Fredag

Goddag!
 
Fredag idag.
 
Glad Lucia i efterskott! ;)
 
Det här med att åka här ifrån är lite jobbigt. Att få det att sjunka in är ännu jobbigare. Varför ska det vara såå svårt att fatta? Den nya tjejen kom idag. Jag höll ihop hela eftermiddagen/kvllen tills jag åkte till Matilda. Då orkade jag inte mer.
 
Idag har varit en busy dag. Åkte till Matilda imorse och kidnappade henne. Sen åkte vi till gymmet och sa hejdå till alla! Det var riktigt jobbigt! Kändes konstigt att en träningsgrupp kan ha kommit att betyda så mycket! Men det känndes bra att dom också var ledsen att jag åkte! Jag lovade att komma tillbaka. Jag lovar alla att komma tillbaka, så jag får väl se till att hålla mitt löfte ;)
 
Efter gymmet åkte vi till starbucks. Sen åkte vi till matbutiken. Efter det åkte vi och köpte en gran! :) Första gången jag gjort det själv! :D Flirtade lite med gran killen också! Inte helt fel, haha ;) Det är väldigt intressant hur många amerikanare som har svenskt påbrå, Antar att vi bor i området svenskarna emigrerade till men ändå! Typ alla man pratar om säger, Jasså där har jag familj, eller jaha jag är halvsvensk.Ytterst intressant! Haha ;)
 
Efter det åkte vi hem lastade av granen och matvarorna, sen åkte vi till Matilda för lunch. Då körde vi monster bilen! Den ville inte starta imorse så Joanna tog Brads bil, eftersom han ändå skulle jobba hem ifrån idag. Sen när vår trädgårdskille (?) fått igång bilen, erbjöd jag mig att köra runt i den så batteriet kunde laddas. Efter Matilda skulle jag bara stanna till på biblioteket för att säga upp mitt kort, då höll jag på att inte komma där ifrån för bilen ville inte starta, under en kort sekund genomgick jag en inre kris men sen startade den. Efter det var det dags att börja jobba. Fast i sista sekund bestämde jag mig för att följa med och hämta den nya tjejen!
Det var okej att träffa henne, det som var jobbigt var när vi kom hem. Igår satt vi i köket och pratade om hur vi skulle häsla på henne, och då sa barnen att dom skulle ge henne massor med kramar. Det lät ju bra, så säger Joanna men ni får inte glömma bort Josefine i helgen! Och jag ser hur barnen är kluvna, dom vill liksom hänga på henne så tittar dom på mig och släpper taget. Det gör ju också ont att se dom så :(
 
Efter middag och så åkte jag till Matilda och dränkte mina sorger.
 
Nu ska jag försöka sova! Har några långa dagar framför mig!
 
God natt och trevlig helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0