New York City

Hallå!
 
Ursäkta för dålig update! I torsdags kväll var sista kvällen då vi alla skulle vara hemma tillsammans, så det blev "fin"middag och sen gav jag boken till den, dom tyckte den var bra! Har jag berättat hur jag kom på iden med boken?
Sen efter middagen var det familjespel time. Sen så behövde jag gå ner och packa väskan för NEW YORK!! :D
 
I fredags åkte jag och Matilda till new york! :D Som alltid är det bara så underbart att vara där. Helt sjukt att jag inte kommer kunna åka dit på bara 4 timmar om lite mer än en vecka! Usch! :( Stockholm kan ju ta och slänga sig i väggen!
 
I lördags så åkte vi ner till Soho för att sedan gå förbi Vänner-fasaden, Sockerbit (gosidaffären), Sex and the City trappan, the white arc, och avslutade vår promenad på Highland Park, vilket är en park byggd på en gammal järnväg. 
Bilder kanske kommer upp imorron! Orkar inte hämta sladden...
 
Kvällen har jag spenderat med Brandon, haha hans kompisar är fortfarande kvar på sina skolor och han är såååå sällskap sjuk! Man får typ inte ens gå på toa utan att han ska följa efter en in.
 
Imorron är det Justins födelsedag! :) Hela 10 år!! Känns som om det inte var så jätte länge sen han fyllde år! 
Det är  även en väldigt stressig dag! Måste göra massa saker! :/ Måste tvätta handla flytta och klippa mig!
Hade tänkt träna men hinner nog inte det :(
 
 
Nu ska jag sova! God natt!!
 

Kommentarer
Postat av: Pap

Nej, du har inte berättat! Snälla berätta nu!!!!!!!!

2012-12-10 @ 18:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0