måndag... tisda... Oh redan onsdag?? Måste ju ha med 121212 också!

Idag glömde vi att det var onsdag, på onsdagar spelar Quin fiol i skolan. Hade hon med sig sin telefon? Ehm, nä... För det var ju violen hon skulle ha med sig... Ursäkta lite tröttt, men bara lite! Nej hon hade inte med sig sin viol, men det gick bra ändå sa hon!
 
Annars då fick lite chokerande nyheter idag... Min framtid är oviss! :/ Mitt säkra kort var inte alls så säkert :( Får se nu vad som händer! Först ska jag flytta sen är det framtiden sen är det jul, okej? Måste organisera mitt tänkande!
Flytta... Packa... Herre min skapare :/ Vet inte när jag ska sätta igång på allvar.
 
Imorron är det lucia!! Man firar nog inte lucia i detta land. Inget jag har hört om i alla fall! Gävlebocken brann ner i år igen! Intressant, Gävle är typ som sl, dom blir lika förvånade varje gång det kommer snö/ varje gång bocken brinner ner. Förlåt Matilda!
 
Vad mer?
121212 12:12 Var tvungen att ställa larmet på klockan så jag inte missade det!
 
 
Japp bildbevis på det då!! :D
 
Hoppas ni hade en bra dag!
 
1 vecka kvar!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta Passad

Hej Josefine! Tack för julkortet vi fick idag. Vi ser fram emot att få träffa dig snart! Farmor och farfar

2012-12-13 @ 20:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0