Jo men det kan nog gå!

Jag är ingen morgon människa, jag är en nattuggla. Jag arbetar bäst mellan typ 9 och 2, eller om jag napat kan jag skjuta på det till 3. Hur som helst. Min plan för dagen sprack redan när jag vaknade. Sen så tänkte jag vara snäll att skjutsa barnen till skolan idag, jag tänkte även att jag skulle komma iväg snabbare till affären. Tji (?) tchi (?) (whatever) tji fick jag, som sagt jag som tänkte vara snäll blev instängd av en buss och kom iväg typ en kvart  senare än om vi tagit bussen...
 
Sen hade jag ju klipptid idag, klockan 10 var jag i mallet. Ehm nä du har ju tid imorron... jaha men jag vill ju klippa mig nu. Fick en ny tid klockan 12:30. Åker hem för att flytta, hittar folk att skypa med. 11:30 ringer dom för att säga att frisören är sjuk... Det var bara inte min klippdag idag -.- nu får vi se, har en ny tid på onsdag!! ;)
 
Ja sen var det ju det här med att flytta... Jag hade ju typ tänkt packa för att sedan leva i resväskan under denna vecka. men då sa mamma skit samma bär bara upp allt till vinden så kan du ju packa där. Sagt och gjort, jag ligger nu i min tillfälliga säng. med saker upp till kudden. Så mycket saker!! Fattar inte vart det kommer ifrån! :o Men måste säga att det verkar ändå liiiite mer lovande nu än vad det gjorde när jag bar upp allt hit! Allt tack vare mitt "nattjobb" ;)
 
Nu måste jag sova! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0