Torsdag 9/8-12

Ja Angelika det är typ 40 grader här under dagarna :) Rätt så nicet, förutom när man berhöver göra nått, typ gå ut ur huset med ac:n.... Hahah nä men ska inte klaga! det är helt ok liksom! ;)
 
Idag har jag haft en riktigt slapp dag. Tog det jätte lugnt i morse för jag tänkte inte åka och träna. Så när jag kom hem efter att släppt barnen hamnade jag i sängen igen. Tittade på tv ett tag sedan gick jag upp gjorde frukost och tog min bok och gick ut och satte mig vid poolen. Asså det var inte helt fel! :D
 
Sen drog Matilda med mig på sorg-glass-ätning. Vi provade Dairy Queen idag, inte så jätte impad smakade liksom inget. Efter det kommer  jag inte ihåg vad vi gjorde! Vi kom i alla fall hem till mig. Sen började matilda jobba och jag gjorde lite lunch. La mig framför tvn igen, men insåg att jag inte ville ligga där. Satte mig i bilen och gjorde det jag är bäst på. Jag spenderade mina pengar... Visserligen var det faktiskt saker jag behöver men ändå, så sjukt irriterande! :(
 
Efter det var det dags att hämta Quin, Justin skulle stanna på camp lite längre. Jag och Quin kom hem, hennes kompis kom över och jag jobbade sedan från en solstol vid poolen. Detta jobb är faktiskt rikgtigt jobbigt ibland! :(
Sen var det middagsdags och då kom Brad hem så när jag var klar med allt så sa jag tack och hej. Det är faktiskt rikitgt skönt nu förtiden, för jag känner mig så mycket bekvämare med att gå när jag känner att jag inte behövs. Kommer ni ihåg när jag satt på den där dumma pallen i köket i typ tre timmar och väntade på att klockan skulle bli 7, så  jag kunde sluta. Jag satt där för att Joanna, Brad, Ben OCH Brandon var hemma och jag bara kände mig ivägen. Jag förstår att barnen inte vill ha mig där när mamma pappa OCH brorsorna är hemma! Som sagt nu känner jag mig mycket bekvämare att bara säga tack och hej, när jag är klar.
 
Ja det var det!
 
Imorron blir det poolhäng med Madde och Matilda! :D

Kommentarer
Postat av: angiiiie

HAHA jätte tufft jobb, verkligen! Är inte alls avundsjuk nejnej! <3

2012-08-10 @ 09:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0