Tisdag

God dagens! :)
 
Idag har vi blivit med kanin! :)  Det är samma ras (om det heter så med kaniner) som Myran var, bara att denna är svart och heter Jax. Riktigt söt! Vill nästan sova med den men är rädd att jag mosar den i sömnen.
Det är kusinernas kanin som vi tar hand om i några dagar då dom är på semester på västkusten. Man är väldigt avundsjuk på Madde då familjen gör två STORA resor varje år. Hon var i Costa Rica och nu västkusten. medans Malin var på Hawaii och västkusten.... Bara lite avundsjuk som sagt!
 
Idag sa Matilda att det är en vecka kvar tills hon åker till Sverige. Där ska hon vara i två veckor, sen kommer hon tillbaka hit, är här i typ en och sen åker hon till Californien..... Jaha... Denna vecka jobbar hon hela dagarna så vi hinner inte ses på dagarna och jag slutar sent på kvällarna så det blir inte mycket häng då heller... Så nu är det dags att stå på mina egna två ben! Alex lär vara trött på mig innan augusti är slut...
 
En annan sak, jag hoppas att ingen var på falken i natt!!! Hoppas att ingen är skadad. Vet inte ifall det är falska nyheter att det var ett "bombdåd" utanför bion för jag hittar det inte på aftonbladet eller dn! :/
 
Nu ska jag läsa min bok. Ännu en gång tänker jag höja biblioteksidén till skyarna!! Fattar inte att jag inte använt det i sverige? jag hoppas bara att det är samma utbud med böcker och filmer som det är här!
 
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0