The New England Aquarium

Hejsan!
 
Idag vaknade jag när klockan plinga till. Eller plingar gör den ju inte riktigt, tjuter gör den nog mer. Övervägde att stänga av den och somna om, men ålade mig ur sängen och i träningskläderna. Åkte iväg till Georgio's, körde ett pass.
 
Kom hem hann duscha och sen började jag jobba. Vi bestämde igår att vi skulle till akvariumet idag! Spännande! Jag var rikitgt taggad, så nice att man kan göra sånna dyra saker med jobbet, så man själv slipper betala! Haha.
 
Efter att vi vart där i 3 timmar började vi känna oss klara. Eftersom gpsen inte ville sammarbeta var jag tvungen att hitta ut till motorvägen alldeles själv, det gick förvånantsvärt bra! :D Blev riktigt stolt! ;)
 
När vi kom hem däckade jag på soffan, dagens övningar var jobbiga. Kom just att tänka på när Justin försvann förra veckan. Om jag hade vart själv med barnen och det hänt mig (det skulle aldrig hända) så hade jag ringt polisen, FBI, CSI, Criminal Minds, brandkåren ambulansen ja allt ni kan tänka er, innan jag ens hade tänkt tanken på att leta efter honom... Jag vet inte vart jag har fått det ifårn ifall det var Anna som stoppade en lapp med telefonnummer på, eller ifall detvar mamma och pappa. Hur som helst så gör jag alltid det när jag och barnen åker någonstans. Justin är ett underbarn, han är sjukt smart och har väldigt bra minne så han kan mitt nummer. Quin som aldrig har behövt använda sitt egna huvud är inte lika smart... Måste berätta om idag så satt hon med ipaden i knät, och frågade vad klockan var. Så sa jag lista ut det själv, en ledtråd är det du har i knät. Sen när hon listat ut att klockan var 4:10 frågade hon ifall vi hade något mer att göra idag. Notera då att hon haft cheerleading varenda dag i två veckor nu, och att vi pratat om det kanske 5 gånger under dagen. Hur som helst så fick hon lista ut när cheerleadingen började och sen sa jag att vi åker 20 min innan det. Hon kom då fram till att vi skulle åka 5:10 så frågade hon hur många timmar det var kvar tills dess. När jag då sa, men Quin tänk till nu, om klockan är 4:12 och vi ska åka 5:10 så bröt världen samman. Det är typ läskigt att se hur osmart hon är. Och det är verkligen osmarthet! Det är inget annat! Undra ifall man blir så osmart när man får allt serverat på silverfat... Hur som helst det jag skulle komma fram till var att jag nog var så trött för att jag spanat på barnen som en hök, aldrig att dom ska få försvinna när jag jobbar!
 
Nu ska jag lägga mig och läsa lite! Är på typ sidan 22 i boken, hahah det går inge bra att läsa på kvällarna... Hinner några sidor och vaknar sen av att boken antingen attackerar mig eller åker ner på golvet...
 
God natt hoppas ni haft en bra dag!
 
Ps, bilden till förra inlägget kommer asap! ;)
 
Update, känns som att detta kommer bli ett milslångt inlägg!
Två saker jag skulle berätta, kommer bara ihåg en just nu...
 
Vuxenproblem. Hata att bo i källaren, jag vet inte ifall ni ens vill höra om sånt här men det här är ju tydligen mitt liv nu. Toaletten. Fast nu är det inte stopp i den! Hallelulja, hahah.. Nu spolar den bara inte...Första tanken var att ringa mamma och pappa, sen kom jag på att dom inte kan hjälpa mig förs imorron. Men smart som jag är tog jag ur soppåsen ur soptunnan, fyllde soptunnan i duschen och hällde i vattnet i toan. Ja det behövde ni kanske inte veta ni fatta ju. Just då tänkte jag inte på det, men nu när jag skulle skriva om det blev jag stolt! Måste nog tacka mormor och morfar för att det bara var så självklart att hitta en hink att spola med. Så många gånger som jag sett dom fylla hinkarna när slambilen kommit. Det är en komplimang, inget annat! ;)
Ska aldrig bo i en källaren igen! Just so you know!
 
Måste visa en sak förresten! Tycker den här bilden är jättefin/rolig! :)
 
 
God natt! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe... Nellie har lappar med telenr både i dagisryggsäcken & jackan då de är på utflykt ;) (men inte så mkt cred till mig för det, det kan mkt väl vara så att jag lärde mig det av dina kloka föräldrar)!

2012-08-30 @ 14:32:06
Postat av: angelika

hahah hur gammal är hon nu igen?
hahahahahha rolig bild :D fin på sitt sätt ;)<3

2012-08-30 @ 16:58:10
Postat av: Malin

Hahaha asså Quinn i ett nörskal... :P såg ni några spännande fiskar? :D älskar att gå på sånna akvarium! ^^

2012-08-30 @ 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0