Tankar...

När jag fyllde 20, fick jag ju som ni vet lite åldersnoja. Den har inte rikitg försvunnit. I och med att jag stannar här i 6 månader till missar jag ännu en svensksommar. Jag missar att spendera tid på landet med mamma och pappa. Dom säger att det är okej och att jag får vara där så mycket som jag vill. Men var försiktiga, för helt plötligt kommer jag vara 35 och kommer fortfarande bo hemma...
 
Usch vad jag är depp just nu. I tisdags åkte både Emelie och Elina hem, på tisdag åker Matild hem, sen kommer hon tillbaka i en vecka och sen åker hon för gott. Alina kanske åker hem snart. Anni kommer tillbaka till Boston snart, är här i typ 2 dar, sen åker hon till Sverige. Madde och Alex drar någon vecka efter Matilda....Rebecca drog för en evighet sen. Och här är jag... Jag vet att jag just nu har sämst inställning, men jag vette fan hur jag ska fixa detta. Joanna kommer bli min enda kompis. Och hon räknas egentligen inte... 
 
VARNING FÖR MER DEPP!
Jag har dödsångets. Inte för mig själv, utan för alla som är i kvar i Sverige. Jag är bara rädd att alla jag lämnade i Sverige inte finns kvar när jag kommer tillbaka. Det är sjukt jobbigt. Det kanske också är löjligt att tänka så, eller inte löjligt men dumt. Men jag kan inte hjälpa det. Är jätterädd!
 
Nää nu ska jag gråta en skvätt sen försöka sova. God natt! :)
 
Hoppas ni haft en bättre dag utan liknande tankar! ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pap

Du får se på tillvaron som en turnering, det är dom bästa som stannar längst....

2012-08-17 @ 09:31:18
Postat av: angiiiie

<3

2012-08-17 @ 11:49:00
Postat av: MalinbästavännensomslarvarNylund

Det där med att du missat sommaren är inget att vara orolig över för det har aldrig varit någon sommar här med sol och värme ;) plus att vi kommer vara kvar här som inget har hänt sen i jul :) <3<3

2012-08-18 @ 13:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0