Stor tjej

God dagens!
 
Idag mina kära vänner, idag har jag gjort något crazy. Något jag aldrig skulle ha gjort om jag fortfarande bodde i Sverige. Idag har jag tagit det sista steget i ensamheten eller vad man ska säga!
När jag bodde hemma tyckte jag att det var jobbigt att åka till ICA själv. Någon kunde ju se att jag var ensam. Vad skulle dom då tro och tycka? Att jag var ensam och inte hade några kompisar? Att åka till typ Kista Galleria själv var det inte att tala om! Det blev mycket bättre sista året på gymnasiet, men idag IDAG gjorde jag det optimala!
 
JAG GICK PÅ BIO SJÄLV!!! :D
 
HAHAHA, ja ni kanske inte tycker att det är en stor grej, men jo det är det! Det visar bara hur mycket jag växt här! :)
Självsäker tjej är jag nu förtiden! ;)
 
Innan jag klarade av denna bedrift var jag på lunch med Martina och Johanna. Två riktigt trevliga prickar :)
 
När jag var klar med bion åkte jag och våldgästa Matilda som jobbade. Sen när hon var klar parkerade vi våra ändor i soffan och bara satt och glodde på tvn. Riktigt skönt :)
 
Ja jag har ju haft en riktigt jobbig dag idag som ni ser, ni kan också se att jag inte nämnt barnen. Det är bara för att jag var ledig idag! :D Nice!
 
Imorron blir det dock från soluppgång till solnedgång...
 
Har två bilder som jag tänkt lägga upp, men telefonen ligger för långt bort... Så ni får se dom någon annan gång ;)
 
Puss på er!
 
Kanske ska berätta vad jag såg på bion! Jag såg step up 3! :D Riktigt cool film. Fattar inte hur man kan få ihop 25 pers som gör exakt samma rörelse exakt samma sekund. Eller jag fattar ju, men tycker bara att det är SÅÅÅ coolt! :D
 
God natt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vuxenpoäng!

2012-08-03 @ 10:50:34
Postat av: angiiiie

haha nej shit va grymt att du gick själv! jag vågade inte ens gå på dass själv på åland så det är ett stort jävla hurra för dig :D haha! puss <3

2012-08-04 @ 22:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0