Sad moment

Idag skjutsade jag Matilda till flygplatsen. Hon ska nu vara borta i två hela veckor... Och som jag skrev igår så kommer mitt liv bli väldigt sorgligt nu. Och OM det är!
Efter att jag droppat Matilda, drog jag till Target. Gick så låååååångsamt jag kunde. Gick igenom heeeela affären. Sen när jag inte kunde dra ut på det mer åkte jag hem. Gömde mig på rummet. Ville inte visa Joanna och barnen att jag var hemma på min lediga tid. Hahah...
 
Spenderade större delen av eftermiddagen i sängen.
 
Nä asså jag vill inte ens skriva detta!! Vi börjar om!
 
Efter att jag släppt Matilda på flygplatsen drog jag in till Boston. Där satte jag mig i Boston Common (park).
Jag har inte ens fantasi nog att komma på en lögn!! hahah 
 
Nu ska jag titta ännu mer på tv... Jag kommer ha liggsår och fyrkantiga ögon när jag kommer tillbaka till Sverige.
 
Juste! Jag pratade med Rebecca idag!! :D Bröt ihop lite när jag såg henne, men kom över det när vi börja prata om allt annat! :)
 
Hoppas ni haft en bra dag!
 

Kommentarer
Postat av: Angelika

Filmer är as mysigt ju, du kan kolla på alla fast and the furiors filmer och dregla!!! Muuuuuums!!!! <3<3

2012-08-22 @ 08:29:13
Postat av: Malin

Så nu får du ju massor med tid över till att göra något annat! Som....... Ehh.... Stå på huvet utan ha armarna i golvet som stöd??? :P <3

2012-08-22 @ 19:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0