Poolhäng

Hallå!
 
Idag var det sjukt fint väder, typ så som det var igår. Madde och Emelie skulle hänga vid en public pool i Weston. Med ett STORTflin i nyllet bjöd jag över dom hit. (Visst får man skryta om man har pool?). Så eftermiddagen spenderades på flytsakerna i poolen. Riktigt nice. Plus att familjen var inte hemma så vi fick en barnfri dag. Lagom till att familjen kom hem hörde vi åska närma sig. 2 min senare öppnade sig himmlen.
Vi bestämde oss för att prova ett nytt Froyo (Frozen Yoghurt) ställe här i närheten! Helt sjukt coolt och jag önskar jag upptäckt detta förut. Fryst yoghurt måste väl vara bättre än glass?? :D Jag intalar mig i alla fall att det är det ;)
Nä men helt klart the new place 2 hang out @.
 
När det var dags för Madde och Emelie att dra hem drog jag till Matilda, hon har varit lite krasslig senaste dagarna, så jag tänkte att hon behövde lite sällskap. Hoppas hon mår bättre snart! :)
Imorron är det camp igen!! YEEY! :D Hahah! Det är också Football practice, spännade! men jag kommer vara så rädd för Justins skull. Han är 9 år, han är endast skin och ben, kortast i årskullen osv. Han kommer ju bli överkörd! :( Stackarn! Men jag ska vara redo med gips och bandaid! ;)
 
Efter det är det middag på Cheesecakefactory! :D Det var egentligen Annis avskeds middag, men sen fick hon den andra av sin familj, så imorron är det bara en middag :) trevlig värre! Jag ska nog äta en pastacarbonara :D Mumma!!
 
Ja nu önskar jag att jag hade tagit en bild på min froyo.... men nä -.-
 
Nu är det läggdags! Fast The Blind Side går på tv så det lär ju bli att se klart den först! Har ni inte sett den, SE DEN! En riktigt fin film :) Älskar Sandra Bullock!
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0