Onsdag 8/8-12

God dagens!
 
Idag är det onsdag! :) Halvvägs till helgen, det gillar vi! Idag körde jag dubbelpass på Georgio's! Det var skit jobbigt, men även roligt. Kommer sakna det när jag är tillbaka i Sverige! Kanske kan ta med Chris och Brandan?? ;)
 
Idag lunchade jag med Alina och en tjej som heter Anjani, vi åt lite lunch och hann inte ens äta klart innan vi låg i poolen. Så himmla härligt att kunna ligga där i när det är typ 40 grader i solen!
På tal om värme! http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article15233890.ab Jag valde ju i alla fall inte fel att åka nu eller stanna hur man nu ser på det!
 
Efter lunchen började jag jobba igen (som vanligt) vi hängde i poolen ett tag och sen var det ju dags att äta innan amfotbollen! När vi kört dit vill jag sitta och titta på Justin ett tag. Fine sa Quin och gick iväg. Hon kom sedan tillbaka med massa blommor... En maskros, en klöverblomma och ett hundkex. Hon var riktigt stolt men jag såg det mer som ogräs. Men men... När jag kände att det var dags att åka ville hon inte det! Nä då skulle hon spring ett var runt planen. Sen skulle hon göra det och det och det...
 
 
Efter att jag fått tjata ett tag drog vi till affären där jag skulle köpa palsternacka för att ha med klyftpotatisen till min lax som jag skulle göra till middag! Trodde jag hittde det rätta i affären, går nöjd där ifrån. Kommer hem börjar fixa allt, palsternackan luktar riktigt konstigt. Tittar på kvittot vad det hette, googlar det och inser att jag har köpt kålrot..... Blir jätteledsen och besviken... Så jag fick äta lax emd bara klyftpotatis. Det är verkligen inte roligt att laga mat till bara en person! Man lägger inge energi på att få det fint och bra, när man är själv är det mer äh skit samma.
 
Så här blev resultatet i alla fall!
 
 
Tråkigt och färglöst :( Det gröna där är rosmarin eller vad det heter! ;)
 
Efter att jag var klar med middagen kom Matilda över och vi hade lite kvällsfika.
 
 
Tack Lena än en gång för bakplåtspappret!! :D Bästa! Väldigt skönt att inte få några folie bitar i tänderna när man äter! ;)
 
Det var min dag det!
 
Hoppas er var bra! :) God natt
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angiie

Wtf!! Har ni 40 grader!? Nu är jag på väg till jobbet med paraplyt i högsta hugg! Till och med min jacka är knäppt, och det brukar den aldrig vara :p fyy... Njut ordentligt!! <3

Svar: Åh coolt nu kan jag också svara här, precis som Tova! :D
Josefine

2012-08-09 @ 11:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0