Onsdag 22/8-12

Idag var det lcc möte. Jag gjorde nog något dumt då. Jag kom dit sent för jag behövde hämta barnen. Springer på Alex på parkeringen han är klar. Kliver in i gruppen och innan jag ens hunnit se vilka som var där drar en tjej som heter Johanna i mig och säger att det är några som ska dra på middag,självklart säger jag ja till det. Perfekt att hinna träffa nya. Men sen inser jag att jag inte hann se vilka som var nya på mötet. Sharon hann inte presentera mig för någon... Ja lite pissigt. Nästa månad är inget gruppmöte, utan då är det typ heeela Boston området som ska med på en båtkryssning runt i hamnen... Ja vi får se hur det blir ;)
 
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv...
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0