Mt. Washington

We made it!! Halvt levande, halvt döda. Lär ju bli en dag i sängen imorron! ;)
 
Vet inte hur mycket jag orkar skriva, men jag börjar med slutet så visar jag dagen i bilder istället :)
 
Vi har ju tagit hand om kusinernas kanin i veckan. Idag kom vi hem vid 10, efter 16 timmar varav 8  i ett berg, och 8 i en bil... Jag tyckte då att Quin kunde hjälpa mig att byta vatten, toa och fylla på mat i buren. Vi skulle ju hjälpas åt och det tar typ 2 min... Vi hade inte ätit middag och vi åt en pizzabit var till lunch och sen har vi ätit några barer under dagen. Hur som helst jag var skit trött och jätte hungrig och ville at Q skulle hjälpa mig så vi blev klara. För det är ju inte så att föräldrarna skulle göra det om hon inte orkade, aa jag vet inte jag kände bara inte för att göra det själv. Och så ville jag visa att man måste ta hand om en kanin även om man är trött själv. Det urartade kan man ju säga... Det slutade med att jag fick skäll, jag fick fixa kaninen själv, OCH jag fick be om ursäkt....
 
 
I alla fall, idag klockan 5:20 ringde klockan. 6:00 satt vi i bilen redo att åka. På schemat stod en 3½ timmes bilresa upp till New Hampshire, lite hiking i the White Mountains närmare bestämt Mount Washington! 3 timmar 50 minuter upp på toppen. 1 timmes lunch. 4 timmar ner.... BENEN ÄR GELE....
 
 
Hahah vet inte vad som hände med mitt hår här på sista bilden, men det var bilderna från idag! :) Skit fint väder! :)
Orkar inte skriva mer nu, nu ska jag däcka!!! GOD NATT!! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Skitfina bilder!! vilken utsikt ni måste ha haft!!!! :) <3

2012-08-19 @ 17:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0