Måndag 7/8-12

Hejsan!
 
Idag hade barnen camp igen, vilket betyder ledig tid för mig mellan 9 och 3! Det gillar vi ;) Då drog jag till Georgio's och tränade. Känns i armarna :( Jag tänkte köra dubbelpass, men mådde riktigt illa så bestämde mig för att åka hem. Det blev värre och värre och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra när jag satt i bilen. När jag kom hem slängde jag mig på soffan och vaknade två timmar senare och mådde bättre :)
 
Efter det var det lunchdags, slängde ihop lite köttfärssås. Mums. Dock började jag må illa igen när jag åt. Sen fräschade jag tillmig och drog till affären. Hemma så säger man ju hej till kassören, och sen är det bra med det. Om man känner personen som sitter i kassan kan man prata lite mer. Här får man alltid ett hej, hur mår du? Men jag får också ett nämen är du tillbaka idag igen. Eller oj det var länge sen hur är det med dig. Är jag för ofta i affärnen eller? :/ Nä men det är trevligt på ett sätt, och lite sorgligt på ett annat!
 
Idag var det ju även Football practice! Oj vad nervös jag var för Justins skull! Men han verkar bara ha haft roligt! :D Idag var ju första gången så det var med att lära sig springa på rätt sätt. Ta emot bollen, osv. Inte riktgit något man kan skada sig på ;)
 
När jag var klar gjorde jag något för er mina kära läsare! Jag drog tillbaka till FYI för att få en bild! haha det kanske var lite för min egna skull också men det tänker jag inte erkänna!
 
 
Matilda mår fortfarande inte så bra, så när jag ätit upp min yoghurt drog jag till henne, så titta vi på några avsnitt Brothers & Sisters :) Snart är vi klara med hela serien!
 
Vill ni se min middag? Jag köpte en kyckling i affären idag och sen kokade jag lite quinoa så det blev en kyckling/quinoa sallad. Smarrigt värre!
 
 
Imorron kommer städpatrullen så jag plockade ihop på mitt rum nu under kvällen, hittade då två nya kompisar... Kanske ska använda tofflorna oftare?
 
 
 
Det var allt för idag!
 
Tack och god natt :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0