Måndag 13/8-12

Mamma bara för att du sa att det var tisdag tror jag nu att det är tisdag! Tänker att det är onsdag imorron! -.-
 
Idag har jag gjort ingenting. Skulle dra och träna efter att jag släppt av barnen. Men vi blev lite sena så hoppade det och åkte och handlade istället. när jag var klar med det och körde tredje maskinen med lakan/handdukar var klockan 10... Jaha, liksom vad gör jag nu. Tänkte sticka ut och springa, men kom aldrig ut. På nått sätt fick jag tiden att gå under dagen för helt plötsligt var det dags att hämta barnen. Hann med att skypa med pappa, sen pappa och Jonas, sen pappa Jonas och mamma! :) Trevligt värre! :D
 
Ja det var min dag det! Så händelserik! haha...
 
Idag började Quin på cheerleading, asså det var det gulligaste jag sett! Hon är så där böjig (eller vad man kallar det) som man är när man är 8. Ni vet, går ner i split utan att ens blinkar. Går ner i brygga utan att trilla/bryta ryggen. Jag hoppas att hon blir en duktig cheerleader. Hon behöver något hon är duktig på ;) Hur som helst hon var bara riktigt söt när hon stod där på samlingen. jättenervös! Jag kunde inte lämna henne! haha...
 
Jag har inte berättat det, men denna vecka är Joanna i LA. Så jag hade ju tänkt ligga i soffan vid stora tvn i en vecka utan att få dåligt samvete. Men så kommer Ben hem.... Så nu slåss i om tv kontrollen, hahah så det suger ju. Nä men roligt att han är hemma! :)
 
Hoppas ni haft en bra måndag! :D
 
hahha ja men Angelika jag har försökt ett bra tag nu så nu tänkte jag att det var dags att göra något åt det! hahah
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0