Lördag 25/8-12

Goddagens!
 
Idag har jag gjort något som jag tror kommer bli vardag framöver.... Jag var på gymmet en lördagmorgon... Hahah
 
Efter det drog jag hem och gjorde mig i ordning för dagen. Åkte sen och hämtade Anni, som är tillbaka från sin resemånad, och hennes två kompisar. Sen åkte vi in till Boston. Där började vi med lunch på Annis värdfamiljs restaurang. Sen mötte vi upp Sebbe, Niklas och Silvia. Efter det gick vi runt i Boston, jag hann dock inte med så mycket för jag började jobba.... :(
 
En sak jag tycker är irriterande med att börja jobba klockan 6 är att föräldrarna säger okej till en playdate 5:30, utan att fråga mig ifall det är okej. Som idag hade jag verkligen inte lust att laga mat, så jag hade tänkt dra med barnen till mcdonalds. men så typ 5 i 6 plingar det på dörren och Quins kompis trippar in. Jag hör dom bestämma att hon ska bli hämtade kvart i 8...  Så liksom jaha nu har jag tre barn istället... Och för ett tag sen höll Quin på att bestämma en playdate för kvällen men då hörde jag det och sa att jag inte ville ha kompisen över för middag...
Ja lite irriterande kanske! :(
 
Nu dör min dator! God natt! :)
 
Angelika, hahha ja det var en mindre lyckad dag för Justin.
Malin, nä men trodde det kom med föräldrarskapet! :/

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad trevligt att vara i Boston igen och att du får se staden :) snällt gjort av quinn att inkludera dig i middagsbilden.... -.-

2012-08-26 @ 15:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0