Invigning!

Självklart var jag ju tvungen att prova mina nya skor idag! När jag ändå var igång med att prova något nytt så provade jag att springa min runda "baklänges". Jag började liksom åt fel håll. Det var rätt så roligt.
I början tänkte jag så mycket på hur det kändes att springa med skorna, att jag typ glömde springa. Det gick jätte  långsamt. Tiden blev inte alls bra, vet inte vad det beror på. Det var inte alls jobbigt att springa. Så som det kan vara ibland då jag nästan måste krypa hem. Det gick liksom bra men det gick ju tydligen inte snabbt!
 
Åh, jag har typ sett fram emot att skriva här idag för jag har kommit att tänka på väldigt konstiga saker som jag vill dela med mig. Men jag vet inte, nu känner jag inte alls för det :(
 
Kanske kommer senare! Eller så tar jag med mig datorn upp imorron bitti, då kanske jag  orkar skriva mer! :)
 
Kvällen spenderade jag på Linden Square i Wellesley, med Anni, Madde, Celia och Sebbe. Imorron åker Anni tillbaka till Sverige. Hennes år här är slut :( Det är så sjukt konstigt att säga hejdå till folk nu. Det är  som när jag åkte och jag inte fattade att jag skulle vara borta ett år utan jag trodde jag skulle på semester typ. Nu är det svårt att fatta att jag inte alls kommer se dessa personer om 2 dagar igen... :( Det är ju jobbigt på ett sätt för då blir det liksom inge bra hejdå.
 
Nä nu ska jag läsa! Fick låna Fifty Shades of Grey av Celia så nu ska jag också få se vad all denna hysteri är om :)
 
God natt! Hörs imorron!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha att du våga springa rundan åt andra hållet!! Det är farliga grejer det! Man kan ju springa vilse då ;)<3

2012-08-28 @ 17:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0