Ingen ork

Hallå!! :D
 
Idag när jag vaknade var det väldigt mörkt ute, typ svart. Efter 20 min öppnade sig himlen. Det regnade som att det inte hade regnat på 5 veckor, och allt behövde komma DÅ. Båda barnen frågade då ifall camp var inställt var på jag skällde ut dom svennestyle "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" så iväg åkte vi! Dessa barn äger dock inge regnjackor. Och gummistövlar ska vi inte ens prata om!
 
Efter droppet försvann all min energi, så istället för att åka till gymmet som min plan var åkte jag hem och landade på soffan. Somnade fasktiskt inte på en timme men efter det var jag tvungen att ge upp! Det gick bara inte! :( Vaknade vid 11 och skulle då dra till Alina. Men nej det tyckte inte min näsa... Det tog typ 45 min att få stopp på det. Mamma, jag ändrade mig efter ett tag, det var rätt så mycket... Efter det åkte jag till Alina hängde med henne medans hon gjorde pannkakor. Efter det åkte jag hem och däckade än en gång. Dock bara i 10 min sen var det dags att åka :(
 
Oj vad det åskar ute just nu!!! :o      Stackars Matilda som måste sova själv! <3
 
 
 
Ja det var min dag det! Nu är det dags att jag lär mig ladda upp filmklipp här på bloggen för Quin's cheerleading grupp är bara så söt!! :D
 
Nu ska jag läsa min bok. Den är både bra och dålig. Den är väldigt förutsägbar, man fattar ju att tjejen och killen kommer bli ihop, men nu är det spännande att se HUR dom blir ihop! ;) Boken heter Lock and Key och är skriven av Sarah Dessen.
 
God natt! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

tack för omtanken! det va rätt läskigt faktiskt... men jag överlevde iallafall verkar det som :)

2012-08-16 @ 14:54:40
URL: http://matildatoamerica.blogg.se/
Postat av: Farmor och farfar

Hej Josefine!
Tack för kortet som vi fick i dag. Jättekul att höra från dig och höra att du har det bra. Vi har haft en bra sommar, varit hemma mycket men gjort små utflykter hit och dit.
Kramar tillbaka från oss
farmor och farfar

2012-08-16 @ 15:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0