Hallelulja moment!

Efter 13 månader och 24 dagar har jag idag upptäckt att jag har en fungerande dvdspelara inkl en fjärrkontroll på mitt rum! Hahah asså hallå....
 
För typ en timme sen satt jag i bilen och funderade över vad jag ska göra när Matilda försvinner, och hur sorgligt mitt liv kommer bli... Jag sa då att jag kommer spendera mina dagar i soffan.... men nu kan jag lägga mig i sängen istället!!! :D yeey, hahah -.- fattar ni hur mitt liv kommer bli. Jag kommer få lägga ner bloggen för jag vill inte skriva om min vardag.. Vet inte ifall jag ska skratta eller gråta!
 
Fick i alla fall ett riktigt pepptalk av gudmor Lena idag! :D Stark som en oxe känner jag mig! ;)
 
 
Tack för idag slut för idag! :)
 

Kommentarer
Postat av: Pap

Vilken tur att du ska vara kvar ett litet tag till då så du hinner njuta av dessa faciliteter. :)

2012-08-21 @ 08:32:41
Postat av: Malin

Hahahahaaaaaa!! Bra där! :P vart låg den någonstans? :P

2012-08-22 @ 19:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0