FROYO

Goddagens!
 
Idag har jag inte gjort mycket. Var riktigt trött. En sak måste jag få ur mig! Jag ska aldrig mer nämna boken jag läser! Vet inte ens ifall jag vågar läsa klart den! USCH! Hemsk är vad den är!
 
Skickade iväg barnen på playdate mellan 12 och 4.30, så jag hade lite tid för mig själv, då stack jag ut och sprang. Alltså oj jag vet inte vad som har hänt? Långsamt gick det. Inte så jobbigt dock, jag lunkade bara fram. Idag efter att jag vart ute och sprungit körde jag även lite shake the weight, och get ripped in 30. Än så länge känns det okej, får se ifall kroppen säger aj imorron.
 
Kvällen avslutde jag i Franklin, en by 45 min här ifårn. Men vad gör man inte för lite kompisar? :D Jag hängde med Celia (svensk) Sebbe (svensk) och Niklas (tysk) :) Mycket trevligt var det! jag mötte upp dom på en restaurang och sedan drog vi till Froyo World.
 
Det var min dag det.
 
Matilda, har en lista på saker som vi MÅSTE göra när du kommer tillbaka! ;) bland annat äta upp 12 kanelbullar! ;) men det är ju ingen big deal, right?
 
Angelika, hon är 8.
Malin, nä inte alls ett nötskal. Hon är fullt seriöst...
 
Anna, jag tycker du kan ta credit för det ;)
 
Om ni vill veta så funkar min toalett igen! :D Svenska föräldrar kan allt dom! ;)
 
Nu ska jag sova! :) Imorron är båda föräldrarna hemma... Jag börjar jobba kl 8, gissa varför? Jo för att föräldrarna vill sova ut. MEN JAG DÅ??? Det är kortast tid sen jag var tonåring, vilket betyder att jag har all rätt att ha tonårs sovvanor! Min åsikt i alla fall!
 
 
GOD NATT!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0