Canobie Lake Park

Hej! :)
 
Dagen spenderades i nöjesparken som planerat. Det ar väldigt roligt! Även väldigt jobbigt! Är helt slut! Justin hade en mindre rolig dag. Vi tappade bort honom, han ramlade och skrapade knät, Joanna tappade hans slush, han sprang in i en stång som träffade de mer privata delarna. Men han hade roligt ändå! ;)
 
Jag är som sagt helt sjukt trött, ligger nerbäddad i soffan, åt lite förmycket glass till efterrätt.... Lite illamående nu, och ensam... Hahaha men annars är det mycket bra! :)
 
En sak som jag alltid undrat över med denna familj är att dom verkar glömma att barnen är barn. Speciellt när det gäller mat. Idag åt vi frukost typ vid halv 9, sen kom vi inte fram till stället förs vid 12. Då är det ju typ lunchddags om man inte ätit något mellan. Men det tänker dom inte på. Jag var ju svinhungrig. Vid 2 började Joanna tänka på lunch. Det första som hände när vi kom fram var att Justin bröt ihop för att vi fick stå i kö till en av sakerna vi ville åka... Liksom hallå??? Jag frågade honom ifall han var hungrig då, nja sa han....
 
Förlåt men nu börjar en film på tv som jag vill se! Första gången det går en film på tv en fredagkväll! Eller kanske första gången jag behöver veta det :p
 
God natt!! Hoppas ni får en bra helg! :)

Kommentarer
Postat av: Angelika

Hahaha vilken tur-dag för lillgrabben! Hahah stackarn.... <3

2012-08-25 @ 08:34:40
Postat av: Malin

Haha stackars Justin! Men alla kan inte ha en inbyggd mat och sov klocka som vi... ;) <3

2012-08-25 @ 14:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0