Bye Bye

Jag som hade tänkt att jag skulle bli rik när jag inte hade några kompisar. Jag tänkte liksom att då finns det ingen anledning till att åka till mallet eller starbucks eller whatever om man absolut inte måste, och om man nu verkligen  behöver åka dit så är det ju viktigt. Men idag mina kära läsare försvann lite mer än halva lönen utan att jag hann blinka... Visserligen har jag faktiskt köpt två saker jag behöver. Men jag har även klarat mig utan dessa två saker ett bra tag så varför köpte jag det idag kan man fråga. Jag gjorde det nog mest för att jag visste att jag hade pengar på kortet. Annars brukar jag sätta in checken på sparkonton och bara ha lite pengar på kortet för emergencys typ. Igår satte jag dock in checken på kortet för jag ska signa upp mig för skolan den här veckan.
 
Hur som helst här är sakerna jag köpte idag :)
 
 
 
Förra gången jag köpte ett par löparskor var när jag var i USA. Alltså sommaren 2008. Det är 4 år sen. Jag har perioder då jag springer rikitigt mycket, men även då jag inte springer mycket springer jag ju ändå. Så jag tyckte det var dags för nya löparskor! :) 660 kr betalade jag för dessa Nike Air. Helt okej tycker jag!
 
Tröjan köpte jag som ersättera till min Peak hood som har gjort sitt för ett bra tag sen! Tröjan kostade 350 spänn, helt okej det också.
 
Så här ser min Peatröja ut nu förtiden.
 
 
 
Dragkedjan har inge spänne kvar eller vad man ska kalla det. Fållen längst ner på tröjan ser ut att ha förlorat livslusten osv. Så som sagt jag har handlat två ddyra saker som jag tycker att jag behöver. Men å andra sidan har jag ett par fungerande löparskor, jag har min tröja. Behöver jag det nya som jag köpt?
 
OBS!! Om du inte svarar ja på den frågan vill jag inte höra ditt svar! OBS!!
 
Ikväll ska jag ut och äta med Anni och hennes kompisar! :) Ytterst trevligt! :D
 
Det var allt just nu, kanske skriver mer ikväll när det är läggdags!
 
Hoppas ni alla haft en bra helg! Hörde att det inte var så bra väder, tråkigt för er! Själv ska jag nog gå och lägga mig vid poolen ett tag... Blev lite tagen av min shoppingrunda!
 
Puss på er!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka snygga löparskor!!!! Och billiga var dom också ;) Måste också köpa nya skor.... Pallar inte det... :P

2012-08-27 @ 12:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0