Bloggen hatar mig...

 God dagens! :)
 
Hoppas  ni haft en bra lördag! Jag och Matilda har varit i Boston idag. Vandrat runt och tittat på obetydliga saker.. Hahah nä kanske inte, men vi har vandrat runt! Vi har åkt till olika platser för att ta kort. Hahah vad gör man inte för blogg och minnen? :) Som jag sagt förut är jag inte duktigt på att ta upp kameran när det är dags... Jag har den alltid i väskan. Sen när alla andra tar upp kameran känner jag att det är onödigt att jag OCKSÅ ska ta bilder, på samma saker... 
 
Asså jag förstår inte... Jag tror bloggen hatar mig.. För whenever (vad heter det på svenska) jag försöker lägga upp bilder fungerar det inte!! :(
 
Nu har liksom hela menyraden försvunnit för mig, så jag kan inte klicka på något alls.
 
(Jag tappade balansen när Matilda tog kortet, därför den konstiga hållningen!)
 
 
 
Update, jag var tvungen att försöka en sista gång så nu fungerar det! :D Jag la även in mina (min) bild så nu är det bådas här! ;) Fast kan jag säga att det är min bild om Matilda tog den? Äh skit samma, är för trött för att tänka....
 
Nu ska jag sova! Imorron är det skypedate med la familla på schemat :D
 
God natt!
 
 

Kommentarer
Postat av: angiiiie

fina bilder, ser ut som om ni har haft bättre väder än oss ;)

2012-08-05 @ 13:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0