Bättre!

God dagens!
 
Idag har jag och barnen chillat hemma, dragit ut på lunch, glass och bio :) Vi såg nya Ice Age.Jag vet inte riktigt vad filmen gick ut på men barnen tyckte den var okej. Lunch åt vi på California Pizza Kitchen. Vi hade en bra dag :)
 
Kvällen har jag spenderat med Alex, det behövdes! Känns mycket bättre nu! :D Konstigt att hänga med någon kan ändra ens humör så mycket! Jag saknar dock att ha någon att bara ligga i soffan med. Någon som det är lätt med. Jag fattar ju att det tar lång tid att bygga upp en sån relation, men jag behöver en soffkompis nu!!
 
Det var hela min dag det! Hahah
 
Imorron drar vi till Canobie lake park! Typ Grönan med vatten attraktioner, yeey!
 
Ha en bra fredag! :)
 
Malin, ja jag kan ju spendera min tid uppochner om du tycker det verkar som en rolig idé, annars kan jag ju också försöka skaffa nya vänner! hahah....
 
Angelika, jag tittade på 5:an här om kvällen! OMG... Jag vill att maj är här nu!!!! :D
 

Kommentarer
Postat av: Pap

Igår em var Södermalm som en enda stor vattenattraktion, regnade badkar. Mindre yeey!

2012-08-24 @ 08:44:15
Postat av: Malin

Jaja vilka små detaljer på pekar ut... ;) vilken mysig dag! Själv var jag, mamma och wilma ute i skogen och plockade massvis med kantareller! :) <3

2012-08-24 @ 17:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0