"You probably just saved our house"

God dagens!

Kom nyss hem från bion, var och såg American Reunion (amercan pie typ 9) med Matilda och Alex, klev in genom garagedörren, luktar lite bränt. Åh va mysigt tänker jag, har dom rostat mackor? Kommer in i köket, kastrull på spisen.... Jaha hon kokar sina jordärtskokor (stavning?), nej jävlar det luktar fan brand. Lyfter på locket..... Matilda om vi skulle stannat kvar på Ben&Jerrys längre skulle jag nog inte ha något kök kvar just nu!

Det var nog på sekunden att jag hann få av den från spisen! Skriker på Joanna att hon bränner något, hon kommer ner och ser frågande på mig som om jag var dum i huvudet.... Ehm, I think you burning something here. OH SHIT! I totally forgot about that.... Hon skulle koka soppa. Det började hon med klockan 8, när jag kom hem var klockan 20 över 10.
It used to be water in here, sa hon med en lite sorgsen röst.

Matilda och Rebecca vad säger ni om det som spänning i vardagen? ;)

Annars då, barnen hade kompisar över hela förmiddagen, sedan drog vi till kusinerna. Lekte där under eftermiddagen, kom sedan hem prick 5:30 då jag slutade. Då var jag så hungrig så jag visste inte hur jag skulle ta mig fram till kylskåpet. Efter två och en halv skål flingor kände jag att jag kom ihåg vad jag själv hette, så då skulle jag tänka på middag. Tror ni jag var hungrig efter att slängt i mig det? Nä... Och vad säger jag till barnen ungefär 75 gånger per dag? ät inte mer nu innan middagen.... Hahah nu börjar jag fatta mamma och pappas standard replik "ni ska göra som vi säger, inte som vi gör"

Efter det kom MAtilda och hämtade och vi åkte på bion... Det var min dag det! :)

Hoppas ni hade en bra dag! :)

Puss <3<3

Kommentarer
Postat av: Pap

Well done med kastrullen.

2012-04-20 @ 15:09:12
Postat av: Rebecca

hahah jag måste säga att den spänningen vann över min "hinna köpa presentkort spänning" ;)

2012-04-20 @ 15:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0