Torsdag 5/4-12

Hejsan!

Idag har varit en dag som alla andra... Hängt med Matilda och Rebecca, handlat, lekt med barnen, kört hit och dit. Har varit en bra dag! :) Det är dock några saker som är riktigt irritrande, som stör mig så mycket att mina kära vänner får ett telefon samtal varenda gång det händer! Alltså typ varje dag... Vill inte säga så mycket mer om det, mer än att det är IRRITERANDE!!! :(

Imorron är det långfredag (för er som inte visste det?) så barnen är lediga! Tråkigt för mig! :( 10 timmars jobb, yeey??? nä inte riktigt -.- Får se vad vi hittar på! Harry Potter marathon? HAhah nää stackars barn.
På kvällen är jag inbjuden till Rebeccas hus på den judiska påsken, som här heter Passover, hennes ena pappa sa att det fanns god mat, konstig mat och äcklig mat :p hahah får se vad man hittar på bordet ;)

Sen på lördag är det klass igen, sen direkt efter det klockan 3 ska vi in till Boston, kommer typ vara där hela eftermiddagen/kvällen för på kvällen ska vi på en överrasknings middag/tillställning för Alex som fyller år! :) Sen på söndag vet man ju ALDRIG vad som händer! ;) Men det jag tänkte säga var att det nog blir ett påsk uppehåll här på bloggen i alla fall tills på söndag!

GLAD PÅSK på er kära familj och vänner! :)


Måste ju berätta vad jag fick i min "brevlåda"!!



Det är  manikyr, pedikyr och ansiktsbehandling på gång! Fast alá 8-åring style, eller nåt sånt ;) Jag är alltså officiellt inbjuden, och jag kommer inte vara ensam, jag har också kompisar som är bjudna! ;) Gölligt värre :)

Kommentarer
Postat av: angiiiie

glaaad påååsk :) hahaha asså är allt i usa overkill? :P känns som det, när jag va åtta så hade jag typ korv med bröd hemma och lite fiskdamm för några kompisar hahaha dör :P <3

2012-04-06 @ 10:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0