Torsdag 26/4-12

Farmor och farfar, det är precis så man kommenterar! :) Hann dock skicka iväg ett mail där det står hur man gör!

Tack Lena för ditt mail! Värmer alltid i hjärtat :)


God dagens alla kära läsare!

Grattis till Micke som tog körkort igår (eller i onsdags)!!!!! Första försöket, mycket bra! (om jag får skryta lite så kanske det är något som går i släkten! ;)) Nu är väl Jonas nästa, eller hur går det för Martin förresten, har han körkort?

Idag har jag skypat med Malin, så länge sen jag gjorde det så det var skönt att få känna sig lite helare igen! :)

Annars hann jag med en sväng till mallet, träffa Rebecca och Matilda, och handla lite extra inför helgen.

Helgen.... Vart ska jag börja? Jag börjar med ett ÅH HERRE GUD..... Jag kommer vara sååååå arg, glad, ledsen, sur, lycklig och trött på söndag, bara så ni vet! ;)

Fredag bussen går 23:20 från Boston. Bussen anländer 5:50. Vi drar till starbucks hinkar i oss kaffe och dagen börjar!

Lördag 18:20 bussen lämnar Philadelphia och styr mot New York City.... 20:30 bussen anländer. Vi åker hem till Rebeccas kompis fixar till oss.... Drar sedan ut på klubben. Efter det går vi till en Macdonalds, sitter där tills vår buss åker till Boston 6:40. Härlig helg eller hur? Mycket sömn, ja visst!

Denna helg är jag ung och dum bara så ni vet! Det kanske kommer bli awesome, eller så bryter jag ihop. Fortsättning följer!

Tills söndag kväll/måndag morgon får ni hålla er till tåls! Ha en mycket trevlig helg och en underbar valborg kära människor!! Elda och drick ansvarsfullt!

Over and Out!


Ps. Mamma pappa och Jonas, kom med tomma väskor är ni snälla!



För min är redan full...

Kommentarer
Postat av: Pap

Ha en bra helg!

2012-04-27 @ 08:50:48
Postat av: angiiiie

låter super skoj ju! :P du kan ta med din starbucks termos oxå!!

2012-04-27 @ 19:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0