Torsdag 12/4-12

1 Pappa ska jag köpa en lillebror? Eller vad tycker du att jag ska köpa själv?

2 Hahah Angelika.... Men du den ska faktiskt kosta 19 kr enligt reklambladet! ;) Hoppas du hade en bra dag!

3 Malthan, har du beställt glass från usa???? Eller köpte du själv? Jag fatta inte :p 150 spänn..... Fett dyrt!!!! :/



God dagens!!

Var tvungen att svara på kommentarerna innan jag glömde bort vad dom sa ;)

Idag har jag haft en riktigt bra dag! Barnen har bara varit bäst, super gulliga, mysiga och allmänt trevliga! :) Vi har inte gjort ett skrutt idag, jag hamnade framför tv med Quin och Justin pendlade mellan tv:n och datorn!

Riktigt nice alltså! :) Sen har jag visat en sida som gjorde att Quin trodde att jag var narkotikapåverkad eller nått. Jag dansade som en fån till hennes piano-lektions-bok-skiva, haha det var lite svårt att typ dansa till lilla snigel, där av mitt konstiga beteende. Men en dans fick jag till och vi hade riktigt roligt :)

Annars har jag hunnit med en vända till mallet, träffat Rebecca, hängt med Matilda, fixat ögonbrynen och naglarna! Jag och Matilda har även hunnit med tre avsnitt av Brothers and Sisters. En sak jag kommer sakna med usa! Alla dessa kanaler, on demand och streampix! Man känner för att titta på en serie, den går inte på tv just då så då klickar du bara in dig på on demand så kan du titta på serien i alla fall! :D


Imorron drar jag och Matilda till Washington DC, kommer tillbaka sent söndag så kommer nog inte upp något nytt här förs på måndag (tisdag för er). Men var tålmodiga mina vänner! :) Förhopnningsvis så kommer jag följa Malthans råd att ta mycket bilder!!! :D

Hoppas ni får en mycket bra helg! :)

Puss på er! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0