Tisdag 3/4-12

God dagens!

Idag började dagen med att jag lämnade in bilen på versktaden, som sagt sista gången nu! Efter det kom Matilda och hämtade mig och vi drog sedan till Rebecca för lite våffelfrukost! :) Smarrigt värre, det blir alltid så fina frukostar hos Rebecca, med färsk frukt och andra godsaker!

Efter det åkte jag hem och tog en nap! Denna nap var den första på flera veckor, men jag klarade det bara inte kroppen hade sin egna vilja! Jag la mig faktiskt på vinden och sov för städerskorna var här och jag ville inte vara i vägen på mitt rum eller ute i källaren :p nice att bara kunna ta ett annat rum när man inte vill sova i sitt egna! hahah

Annars är jag allmänt lite sur och grinig, vet inte vad det är med mig, behöver kanske sova ännu mer!

Ja juste förlåt Angelika!! Jag missar allas 20-års dagar! jag missade ju min egna :p

Sara, pappa får ta med sig Ipaden så får jag vara med på skype på din mottagnign, den är väl på björnide? :)

Tova, jag har ingen aning! Det är 12 till Thailand, så jag tror det är mer till Australien! Hur många är det mellan au och sve?

God morgon Sverige! God natt Josefine

Kommentarer
Postat av: angiiiie

HAHAHA glömde för en sekund att er vind där är inredd och fin och inte som våra här hemma.. fick en bild av hur du låg på kallt trägolv i ett mörkt litet utrymme :P<3<3

2012-04-04 @ 07:57:21
Postat av: Sara

Yes, mottagningen är i Björnidet. Vi löser det, valfri bärbar dator funkar ju också bra :)

2012-04-04 @ 09:37:12
Postat av: Anonym

Yes, mottagningen är i Björnidet. Valfri bärbar dator funkar ju också bra :)

2012-04-04 @ 09:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0