Tisdag 17/4-12 Sommar?

God dagens!!

En fråga, hur många av er har legat på stranden i badkläder den 17 april?
Det har jag gjort! Helt sjukt, varit över 30 grader idag.... Bränt mig både här och där. Även fast jag hade 2 lager 30 i solskyddsfaktor. Jag och Justin drog dit efter lunch och spenderade drygt 3 timmar där. Han tog även årets första dopp... Helt dum i huvudet tyckte jag men han verkade nöjd! ;)

Va mer? Jag har kommit på varför jag inte tyckte om detta jobb... Roligt att jag ska stanna -.- Det jobbiga med detta är att veta vad man ska göra med dom under 10 timmar VARJE dag..... Hatar det och känner mig som en världelös aupair som inte gör något roligt. Men det är inte lätt heller när man kommmer med 10 förslag och dom spyr på alla.... Det är det värsta. Det andra jobbiga med just denna vecka då det är lov är att jag jobbar 10 timmar varje dag, jag måste vara upp till 7:30, men varför måste jag det när både mamman och pappan  var hemma imorse den tiden?? :( Så onödigt och det är ju inte så att jag är den populära när mamma och pappa är i närheten! :(

Jajaj imorron är en ny dag! Då ska jag och Rebecca på en basketmatch!!!!! Hur många har varit på en NBA match?! :D

Förlåt att jag retas men jag måste få en push av de bra sakerna som händer innom en kort framtid!

Och BTW, fredagen den 27 april drar jag och Rebecca till Philadelphia!!! Hahah det är en lite crazy tripp.... Vi åker sent fredag kväll kommer dit tidig lördag morgon och åker sedan tillbaka till Boston sen lördag kväll. Så vi har bara lördagen där, men vi vill bara  se staden kunna säga att man varit där osv! ;) plus att vi slipper en hotellnatt! Vi tänker ekonomiskt vett ni! :D

Nu ska jag sova! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0