Tisdag 10/4-12

God dagens!

Är på väg i säng nu, klockan är halv 8... Hahah barnen har inte ens ätit middag än. Det skiter jag i, nu är det fosterställning som gäller. Känner att jag bara behöver en lugn kväll :) Kanske hittar en film att kolla på.

Idag då? Idag har jag och Matilda provat, hår och smink inför balen. Det kommer nog bli bra! Hoppas jag! ;)

Annars har det varit en skön dag, gymnastik direkt efter skolan, direkt efter gymnastiken var det baseball, efter det var det hem och göra läxor och sen var det dags för mig att sluta. Gjorde en snabb middag och försvann ner på mitt rum. Nu ska jag som sagt bädda ner mig och titta på tv/film.

Hoppas ni haft en bra dag! :D

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0