Söndag 22/4-12 Trött tjej!

God morgon!

ögonen har passerat det stadie där dom går i kors, nu går dom bara åt alla håll och kanter!

Vill bara börja med att säga att jag fickför mig att jag skulle tvätta tangentbordet idag. Har läst någonstans att man ska anända tops till det.... Till er andra som också hört det säger jag, använd tops från ett "bra" märke. Inte Eldorado, Euroshopper osv, eller om du befinner dig på amerikansk mark, använd inte targets! Jag har ludd under ungefär VARENDA tangent, men värst är mellanslaget så om jag missar det någon gån får ni ursäkta, men det sitter ludd ivägen! -.- Se vad jag än gör så blir det bara fel, eller vad säger du mamma?

Vad annars då? Som sagt, så trött så jag inte ens vet vad jag heter. Har jobbat sen 3 tiden igår då skolan var klar. Barnen har ju haft lov denna vecka så mer jobb än vanligt, men som grädden på moset åkte föräldrarna på sin collegereunion denna helg..... Så jag har varit ensam hemma med barnen hela helgen. Har väl ändå gått bra, men är inte bara fysiskt slut utan också psykiskt slut. Har inte alls varit uppfinningsrik idag. Efter lunch drog vi till simhallen, sen åkte vi och köpte godis och hyrde film. Det var mysigt! :)
Igår var en mindre bra dag. Lång historia kort, jag blev så arg så jag grina. Svor det fulaste ordet man kan säga här till Justin, vilket inte var så populärt. Grät så hysteriskt mycket att Matilda slängde sig i bilen och kom på rekord tid. Ja det var helgen det. Ska försöka sova djup i natt för imorron är det tvätt och handling på schemat. Ska till tre olika affärer för att dom ska få det dom vill ha. Den ena ligger typ 30-35 min här ifrån. Och detta måste jag ju göra på min "lediga" tid. Men har aldrig klagat förut så varför ska jag klaga idag? :) 

Hann även med att skypa med mamma och pappa idag, och hänga med Jonas, han gjorde läxor och jag laga lunch! Det var roligt/härligt/mysigt det! :) Snart är dom här! HELT SJUKT!

BTW!!!!!!! IDAG FIRAR JAG 300 DAGAR HÄR I USA!!!!!! 65 dagar kvar till Puerto Rico! 52 tills LA FAMILLA KOMMER!!! :D:D:D:D:D Åh härlig dag!




Underbara tjejer, hur skulle jag överleva utan er? ♥ HUR SKA JAG ÖVERLEVA UTAN ER?! :'(  

Hur är det med alla där hemma? :) <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0