Onsdag 4/4-12 kort dag

Hej!

Jag har väldigt svårt att träffa rätt tangent, det tog mig typ 10 min att bara logga in här! Så ursäkta om det blir mycket fel idag!

Vill börja med att säga att jag har huvudvärk :( I vänstra främmre halvan. Stort som en knytnäve ligger det där och bultar... jobbigt värre!

Annars luktar jag brun-utan-sol och är nära en orangenyans, provade krämer på handen igår, jag har en orange/brun fläck på vänsterhanden... hahah lyckat värre liskom? 

Idag är det onsdag, det betyder kort dag i skolan, vilket betyder kort rast för mig :( men det gick bra! Mina barn är helt okej! ;) Jag har ändå lekt med dom, spelat basket och lacrosse. En bra dag helt enkelt.

Kvällen spenderade ja i Matildas säng, då hon var för lat för att göra något :p Nä, men vi hade en chillkväll :)

Måste fråga ifall jag berättat att jag ska på Marinbal nästa helg? Då jag är i DC? :) Det ska jag i alla fall, klänning är fixad inte den bästa men motivationen räckte inte så långt! Imorron blir det att testa hår och kanske smink? :) Vi får se! Eller så kanske det slutar med en dag i soffan, vem vet? ;)

God natt!! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0