Onsdag 25/4-12

Hej!

Idag vaknade jag upp med en hals som gjorde så ont att jag ville gråta en skvätt. Träningen som var planerad fick jag ställa in. Gick hem och la mig på soffan istället, och mycket mer har jag inte gjort idag! Jag fick lassange till lunch hos Matilda, mycket gott :) Hann skypa lite med Carro, trevligt värre!

Jobbade från 2 till 9 idag... Hade en helt okej dag, Justin fick med sig en kompis hem från skolan, Quin satt brevid och tittade på när dom spelade samma spel på varsin dator... Jag satt och ojade över att jag var trött, med halsont och hade en mage som gjorde fruktansvärt ont. Det var min dag det! Väldigt produktiv! Känns som om jag är i en dvala... Om bara sommarvädret skulle komma på heltid skulle jag nog bli gladare!

Hoppas er dag varit bra! ;)

Kram // J


Fick ett mail av mormor och morfar idag och dom frågade mig om det amerikanska valet. Kan ju berätta för er också att jag inte märker av det så mycket. Tittar ju dock inte på amerikanska nyheter och vi har ingen morgontidning, så det kanske inte är så konstigt. Det man märker är ju att folk gärna visar vem dom hejar på, med skyltar i trädgården, dekaler på bilarna osv. Jessica det kommer du väl ihåg från att vi vär här förra gången att dom hade de där plastskyltarna på två stålben uppsatta i trädgården! Namnen som sitter uppe i trädgårdarna här omkring är dock lokala politiker Obama och Romney har inte nått hit. Kommer ju säkert senare i sommar!

Det som är med ALLA amerikanare, är att dom har SIN åsikt. INGEN kan säga emot dom. Man tycker att ALLA ska tycka som dom. Dom är lite trångsynta, om man säger så! Så så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0