Onsdag 18/4-12 NBA!

God dagens!

Idag har jag varit på min livs första basket match! :D Stolt, glad och lycklig! ;) Celtics (Boston) mötte Magic (Orlando) och celtics vann med 102-98! Det var en rolig match och Boston tog en snabb ledning med typ 20 poäng sen kom magic ikapp och gick senare om, så höll det på, så fort Orlando kom ikapp drog Celtics ifrån, så det var en spännande match in i det sista! 

Det var lite läskigt att kliva in i arenan, vi satt uppe på en balkong och man fick nästan svindel när man tittade ner!




Amerikanare.....


Killen som sjöng nationalsången var riktigt duktig! :)


Celtics VS Magic


Cheerleaders är precis som på film!


Fler bilder kanske kommer! Måste bara få dom av Rebecca först! ;)

Kvällen var rolig men lååång! Är inte van att vara ute efter 10 nu för tiden! Och nu är klockan halv 1 och jag ska sova! Så god natt mina kära läsare!

Hoppas ni haft en bra dag och får en bra dag imorron! :)

Juste måste säga att jag har spelat minigolf med mina barn idag, jag har varit ute och sprungit (5,6km)  och även tränat lite övrigt, eller vad man ska säga. Det var min dag det! :)

God natt!! <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Pap

Kul med sport, nu är det bara hockey och baseball kvar för dig att komma iväg på.

2012-04-19 @ 08:35:36
Postat av: angiiiie

så jäkla coolt :D

2012-04-19 @ 11:35:10
Postat av: Tova

Coooolt att se en äkta amerikansk basket match!! :D

2012-04-19 @ 23:22:40
Postat av: Malthan

åhhh grymmmmt avis!!!!!!!!!!!!! jag vill oxåååå!!!

2012-04-22 @ 11:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0