Onsdag 11/4-12 Påskkärring

Goddagens! :)

Idag hittade en påskärring fram till min brevlåda! :)



Det tackar jag för! :D Ja, godis fanns det ju också så klart! :)

Annars idag har jag hunnit träna med att sova en stund, tränat med tjejerna, lunchat med dom, städat hus, tvättat, köra barn hit och dit, och även umgåtts med Matilda lite till :)

Ja jag vet jag har inte något intressant liv... Hahahh är det så här det är att vara hemmafru? Träna luncha tvätta städa och ta hand om barnen? Kanske inte är något liv att sträva efter? :(

Har även hunnit med att äta rätt så mycket idag! Bara fel saker, på fel tidpunkter osv. Kommer väl vakna upp imorron och känna mig som en elefant... Jaja jag kan ju bara skylla på mig själv ;)

Annars då? Jag och Rebecca har SJUKA planer på gång, och om detta blir av kommer vi bli såååå glada! :D Spännande! ;) Nä sen har det nog inte hänt så mycket mer på denna sida atlanten!

Jordbävningar i Kalifornien, men inget som jag kände av ;) Enligt dn har Boston/New York det varmaste vädret på många år, det visste vi ju redan ;) Önskar bara att det kan komma tillbaka!! Nu är vi nere på 10 grader igen! Fast i helgen när vi ska till DC kommer det vara runt 25-30 så det är ju NICE! :D

Justin har fått reda på att jag stannar till jul. Han tog det ganska bra, men suckar över att jag är här för att jobba... Han gillar mig, men inte mitt jobb (typ hans egna ord). Så det var väl ett bra omdömme, i alla fall jämfört med hur det brukar låta! Vet inte ifall jag berättat om det att det är inte alla dagar Justin är glad? Oftast är det när jag ber honom göra något, då är jag den värsta och bla bla bla... Ja ni vet en kille som är 9 år. För liten för det men för stor för det? Stackarn är så i kläm och bortglömd som den tredje sonen och den äldsta av dom yngre... Mamma och Pappa, kan jag få en till lillebror? :)

Hoppas ni haft en bra dag! :) Tack och god natt!

Kommentarer
Postat av: Pap

Då får du köpa en själv.

2012-04-12 @ 10:43:37
Postat av: angiiiie

hahaha älskar din pappas kommentar! hoppas du får en toppen dag, själv ska jag till jobbet om 15 min.. wohooooo!! till skillnad från dig så har jag inte små ungar som klagar på det jag gör utan gammla människor... ursäkta, skulle inte den här kosta 19 kr? det står 19,50 här........ my gosh hahahah aja puuss

2012-04-12 @ 11:07:37
Postat av: malthis

haha du får svenskt godis skickat till dig och jag har precis tryckt i mig en JÄKLA massa ben and jerrys som skeppats från USA och säljs till överpris här i sveadala.. köpte glass för 150 spänn!!!!! ajajaj......



hahahahahaha alltså jag gillar att du läser i DN om vädret i USA ?? come on dude!!! oh ååhhhh KUL med DC!!! sjukt nice väder! och det är så fint där! ta masssooorrr med bilder!

<3

2012-04-13 @ 00:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0