Måndag 9/4-12

Tjenare!

Idag hann jag prata med morfar, farfar och familjen innan jag stack och handlade. Som alla andra måndagar!

Efter handlingsrundan, stack jag ut och sprang blev en ganska kort runda sen skyndade jag mig för att hinna med en fika med Alex, men det hanns ändå inte med... Sen var det ju jobb på eftermiddagen, har ändå gått smärtfritt och vväldigt snabbt. När jag slutat drog jag och Matilda till target och sedan till stop n shop (ica) och hyrde film.  Friends with benefits, för femhundraelfte gången ;)

Nu ligger vi i soffan helt utslagna, för lata för att göra något åt det!

Nu går ögonen i kors, men ska överleva filmen och sedan skjutsa hem Matilda.

Tack och god natt! :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha förlåt. Jag läste efteråt och insåg att det såg ut som att jag dum-förklarade dig haha. Förlåt. Så var inte fallet. Jag menade (i svaret) att jag svarade dumt för att det är ganska självklart att jag inte vill berätta haha när jag skriver T. Haha, blev typ fel nu också. Aja, orkar inte. Men nej, det är inte ingen som du vet vem det är :)

2012-04-10 @ 12:23:05
URL: http://worth2die4.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0