Måndag 2/4-12 påskägg! :)

Jag måste börja med att säga grattis i efterskott Peter! Förlåt, jag tänkte på det igår men sen försvann det. Hoppas att du hade en bra födelsedag!

Idag har jag hängt med Matilda och Rebecca. Börjar det bli tjatigt eller? Jag förstår er, men ni måste förstå att här tar man vad man får! Jag vågar inte ge mig ut och leta nya vänner, tänk om man inte hittar något bättre? Då är det lika bra att stanna med det man har ;) Hahah nää jag kan inte önska mig bättre vänner! :) Idag åkte vi till mallet, suprise suprise! Idag fick jag dock tillbaka pengar! lämnade tillbaka min pyjamas jag köpte igår då jag insåg att jag inte rikigt köpte pyjamasen för att den var fin eller skön, utan bara för att det var pengar på kortet... Jag tyckte i alla fall att det var ett moget beslut av mig, det kanske finns hopp för mig ändå? :D

Jag och barnen hade en helt okej dag, Quin har lite att bevisa för mig efter en incident i helgen, men annars är allt bra här på andra sidan atlanten! :D

Lite sorgligt bara för det är mycket jag missar nu i vår! Jonas fyller 18... Micke blir vuxen och arbetslös... Sara blir sjukgymnast... Ojojoj så mycket roligt jag missar :( men jag får ha en 18 års fest för Jonas med mig själv, fira Mickes student med Coca Cola, och Saras (kallar man det student då med?) med sprite eller något! Roligt värre! :(
Ber om ursäkt om det är något annat roligt jag missat!

Jo men jag måste ju berätta om mitt påskägg jag fick idag! :D Eller det var ett kort fast ändå ett påskägg, förstår ni? ;) Det kom i alla fall från farmor och farfar! :) Det tackar man så jätte mycket för!

Imorron ska jag lämna in min bil på verkstaden. SISTA gången jag gör det under tiden som är kvar!!!!!! Tänker strunta i ifall den rullar på ett hjul när jag åkter här ifrån. Nu får det vara nog!
Vi ska även på frukost hos Rebecca imorron! Mysigt värre! :)

nu ska jag titta klart på The Proposal, en film som alltid går på tv här! Se den om ni inte sett den, den är riktigt bra! :D Sen är det god natt!

Hoppas ni haft en bra måndag! :)

Tack Matilda, men nu har jag ju fått mitt egna! :D


<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker också det är synd att du missar ju, men kul att du verkar trivas så bra. :)

Och att fira själv är ju bättre än inget firande alls.



<3

2012-04-03 @ 08:03:33
Postat av: Angiiie

Jaaa du missar ju för tusan dina andra vänners 20års dagar!!!

2012-04-03 @ 08:07:26
Postat av: Tovis

Jag är också jätteledsen att jag kommer missa alla studenter och 20-års dagar och 18-års dagar och sommar festivaler..... :(( vi två får ha egna födelsedags fester och studentmottagningar för alla våra nära via Skype så vi känner att vi inte missar allt helt iaf hahah.. ;p

Hur kommer vår tidsskillnad va förresten?!?!??! Typ 12 timmar eller nåt :(:p

2012-04-03 @ 19:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0