Måndag 23/4-12 The Lucky One

God dagens!


Idag var det tillbaka till verkligheten. Kom knappt ihåg vad barnen skulle ha i sina lunchlådor! Måndag som sagt, när jag var klar i alla affärer var det lunchdags, blev rester och två avsnitt av Brothers and Sisters.
Eftermiddagen fick jag ledig, för hör och häpna, mamman ville spendera tid med sina barn! Inte sa jag emot det! Så en powernap på närmare 2 timmar och middag hann jag med innan halv 7. Sen bar det av till AMC Theaters (bion) och vi såg The Lucky One! Helt okej film, hängde inte riktigt med i handlingen, man blev så distraherad av Zac Effron.... Hahah


Onödigt vetande:
Bytte tandborste idag! Köpte även ny tandkräm... Har inte haft någon på några dagar då jag var för snål för att köpa en ny. Men nu har tänderna fått sig en riktigt genomkörare! ;)
För den som ville veta liksom! :D


Det var min dag det! Tack och hej!

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Pap

Lite tidskompensation för insatsen i helgen kanske?

2012-04-24 @ 08:50:50
Postat av: angiiiie

mmhmmmmmm zacieee <3

2012-04-24 @ 13:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0