Fel på mig?

Hejsan!! Sitter på bussen på väg till dc nu! Suttit här i 6 timmar, har typ 4-5 timmar kvar, roligt värre -.- För kanske 1 timme sen åkte vi över Hudson river, alla kollar ut genom fönstret och blir liksom förundrad över något, så jag tittar ut över vattnet och ser en ubåt, jomen visst coolt tyckte jag så var det inge mer med det. Så så jag det till Matilda som sitter har bredvid mig, såg du ubåten när vi åkte över vattnet? Nä var det en där? Ja säger jag och frågar vad det var hon kollade på.... Ehm, New York skyline? HAHAHHA jaaa ibland är jag lite efter..... men bara ibland! ;) Hoppas ni får en bra helg :) Puss <3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

haha var ligger dc, vad står förkortningen för o vad ska ni göra där? :D usa är inte mitt starkaste område hahahah som du säkert redan vet ^^

2012-04-15 @ 07:04:54
Postat av: pap

Är det släktens tradition inom flottan som gör att du ser ubåtar före skylines? Jag blir lite stolt.

2012-04-15 @ 14:36:53
Postat av: mamma

Hoppas att ni haft underbart roligt på balen. Vi får höra mer efter helgen hoppas jag.

2012-04-15 @ 14:39:22
URL: http://t

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0