Torsdag 29/9-11

Sorry att jag inte skrev igår, men det var en judiskhögtid så barna var lediga så jag jobbade HELA dagen, och sen på kvällen drog Rebecca med mig på bio och sen när jag kom hem däckade jag!

Men igår då.... Det var en jobbig dag! Jag mår alltid lite dåligt när jag har barnen så där en hel dag för jag känner mig så dålig på att hitta på saker att göra med dom :( men igår var det faktiskt inte bara mitt fel! Joanna skulle åka med en buss till NYC som gick klockan 1, och hon villa ha skjuts dit. Så vi var tvugna att åka runt 12:15. Vilket då är mitt på dagen så jag kunde inte åka iväg med barnen innan det och klockan 4 har Quin tennis så jag kunde inte göra något mellan att vi släppt av Joanna och innan Quins tennis.... Så vi åkte och åt lunch i mallet, sen efter det åkte vi till dunkin dounuts pch köpte med oss efterrätt, sen åkte vi hem och drack te och åt munkar! Det var mysigt, men sen tänkte jag att medans vi gör det kan vi väl titta på en film så att tiden går... Tror ni dom ville titta på film?! Nää....

Sen kom jag på att vi kunde ju åka till poolen! Plus att det är på samma ställe som Quins tennis så det var ju perfekt! Tror ni poolen var öppen?! Nää... För just igår skulle dom sätta på vintertaket.... ÅH!!! Irriterande!

Ja så i åkte hem IGEN, fördrev tiden, skjutsade Quin tillbaka till tennisen, jag och Justin spelade lite baseball, sen var det dags att åka och hämta Quin igen, sen åkte vi hem, kommer inte ihåg vad vi gjorde, sen var det dags för lite dusch och påklädning för att gå bort på middag. Så jag skjutsade barnen till Newton, och väntade på att Brad skulle komma dit, och väntade och väntade... Till slut kom han dit, typ 20 min sen... Efter det åkte jag och hämtade upp Rebecca och vi åkte till bion. Väl där träffade vi två andra tjejer, och vi gick på Brad Pitts nya film, Moneyball. Ingen jag hade tänkt gå på, men den funkade väl! Lite mer vuxen och oromantisk än vanligt :P

Ja det var det. En sak till, mina matvanor.... Jag vet inte vad det är men jag är aldirg hungrig. I början när jag var här då gick jag alltid och små åt frukt, men det var ju ändå dåligt eftersom det var småätning... Men nu är jag aldrig hungrig, kanske för att jag inte har tränat på FLERA veckor.... Men det känns inte som om jag ar tid! :(

Oj nu måste jag rusa! Matilda kommer och hämtaar mig för att vi sen ska åka och träffa Johanna på mitt och Johannas vanliga dinner!

Hörs sen! Puss <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0